CONCURS URSUS

REGULAMENT OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOȚIONALE „CONCURS: ZILELE CLUJULUI & URSUS ÎȚI PROPUN O VIZITĂ LA FABRICA DE BERE URSUS” 28.05.2024

Nr. 493685/ 28.05.2024

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

„CONCURS: ZILELE CLUJULUI & URSUS ITI PROPUN O VIZITA LA FABRICA DE BERE URSUS”

ORGANIZATĂ ȊN PERIOADA 28.05.2024, orele 18:00 – 02.06.2024, orele 23:59

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CONCURSULUI

 

1.1. Concursul „Zilele Clujului și Ursus îți propun o vizită la fabrica de bere Ursus” („Concursul” sau „Campania”) este organizat de Municipiul Cluj-Napoca, cu sediul în Calea Moților nr. 3, Cluj-Napoca, județul Cluj, România, cod fiscal unic 4305857, denumită în continuare „Organizatorul” in parteneriat cu Ursus Breweries S.A., cu sediul in Romania, Bucuresti, sector 2, Sos Pipera nr. 43, Floreasca Park, Corp A, et.2, inregistrata  la Registrul Comertului sub nr. J40/20456/2005, cod unic de inmatriculare RO199095, denumita in continuare Partener, in calitate de „Co-Organizator”.

 

1.2. Concursul se va desfăşura conform prezentului regulament, ale cărui prevederi sunt obligatorii pentru toţi participanţii. Regulamentul oficial în cauză este întocmit şi făcut public conform legislaţiei aplicabile în România. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba regulamentul, cu obligaţia de a anunţa publicul în mod oficial, în aceeaşi manieră în care a fost făcută şi informarea iniţială.

1.3. Concursul se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse în prezentul Regulament

1.4. Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31 august 2007.

1.5. Participanții la campanie sunt obligați să respecte termenii şi condițiile prezentului Regulament

1.6. Regulamentul va fi făcut public conform legislației aplicabile în România, pe website-ul: https://ursus.ro/regulamentesi zileleclujului.ro, precum si pe pagina de Facebookhttps://www.facebook.com/ZileleClujului.

 

 

 

SECŢIUNEA 2. LOCUL ŞI DURATA DESFĂŞURĂRII CONCURSULUI

2.1. Concursul „ZILELE CLUJULUI & URSUS ITI PROPUN O VIZITA LA FABRICA DE BERE URSUS” se desfăşoară în perioada 28 mai, orele 18:00 – 2 iunie 2024, orele 23:59, pe pagina oficială de Facebook Zilele Clujului (https://www.facebook.com/ZileleClujului), gestionata de Organizatorul concursului.

2.2. Participantii se pot inscrie in Campanie exclusiv pe Perioada Campaniei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia.

2.3. Campania se va desfăşura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

 

 

SECŢIUNEA 3. DREPTURI ŞI CONDIŢIILE DE PARTICIPARE

3.1. Pot participa in la Campanie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, care au implinit varsta de 18 ani la data inceperii Campaniei, cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania, care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament si care indeplinesc conditiile prevazute la acest articol (denumiti in continuare “Participantii”). Inscrierea in Campanie implica acceptarea implicita, integrala si liber consimtita, a prevederilor prezentului Regulament.

3.2. La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane:

 

– prepusii (inclusiv insa fara a se limita la angajatii) Organizatorului si ai Partenerului;

 

– prepusii (inclusiv insa fara a se limita la angajatii) societatilor afiliate celor de la pct. a);

 

– prepusii (inclusiv insa fara a se limita la angajatii) oricaror alte societati /entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;

 

– rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia celor mentionati la pct. a), b) si c) de mai sus;

 

– persoanele a caror varsta este mai mica de 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei.

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor mentionate la lit. a) – e) de mai sus..

 

 

3.3. Pentru a putea participa la concurs, participanții trebuie să aibă un cont de Facebook completat cu o adresă de email validă și nume/prenume reale ( care nu reprezinta animale de companie, celebritati, minori, companii private, grupuri private sau publice, ONG-uri sau persoane/organizatii false sau fictive),. Dacă nu aveți cont de utilizator, vă puteți crea un cont nou la adresa: https://facebook.com/.

3.4. Dreptul de participare aparține în exclusivitate participantului care îndeplinește condițiile impuse de regulament. Dreptul de participare la concurs este anulat automat în situația în care o persoană furnizează date sau informații false, eronate sau necorespunzătoare în completarea datelor personale.

 

 

 

3.5. Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii sau care au participat la Campanie desi se aflau sub incidenta art. 3.2. din prezentul Regulament, Organizatorul are dreptul de a urmari in instanta respectivele persoane pentru recuperarea premiilor si a prejudiciilor cauzate.

 

3.6. Orice incercare de fraudare, de incalcare si/sau nerespectare a conditiilor de participare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie sau prin neacordarea premiului.

 

 

 

SECŢIUNEA 4. MECANISMUL CONCURSULUI

 

  • Concursul va fi anuntat pe pagina oficială de Facebook Zilele Clujului (https://www.facebook.com/ZileleClujului)și pe site-ul zileleclujului.ro. Utilizatorii se pot înscrie în concurs în perioada 28 mai, orele 18:00 – 2 iunie, orele 23:59,printr-unun comentariu la postarea de concurs„Adună-ți prietenii și haideți la o vizită în Bârlogul Ursus, unde veti descoperi inovatiile din lumea berii de specialitate”,

 

Răspunsul constă în etichetarea a 5 persoane cu care fiecare participant dorește să meargă într-un tur premium, la Fabrica Ursus din Cluj.

 

4.2. Comentariile postate dupa 2 iunie 2024, orele 23:59, nu vor fi inscrise si nu vor fi luate in considerare pentru extragerea premiilor.

 

4.3. La finalul campaniei vor fi desemnați 5 câștigători, prin tragere la sorți, , organizata cu ajutorul unui program cu distributie aleatorie(respectiv prin mijloace electronice fără intervenție umană).

 

4.4.La anunțul făcut pe pagina de Facebook a Zilelor Clujului vor fi șterse comentariile obscene sau alt gen de texte care promovează violența sau au un limbaj neadecvat. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu valida înscrierea în concurs a utilizatorilor ce nu respectă cerințele concursului.

4.5. Comentariile participantilor, postate pentru inscrierea in campanie:

  • nu trebuie sa incurajeze consumul excesiv sau iresponsabil de alcool;
  • nu trebuie sa instige la ura, comportamente nepotrivite sau ilegale;
  • nu trebuie sa fie obscene sau indecente, cu referiri de nuditate, pornografie sau vulgaritate;
  • nu trebuie sa contina referinte la droguri, violenta, si nu trebuie sa fie contrare bunelor moravuri;
  • nu trebuie sa contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
  • nu trebuie sa aiba un continut blasfemiator, defaimator, ofensator, sensibil din punct de vedere politic si/ sau cultural si/ sau sportiv, sau care promoveaza misoginismul sau care fac referire la activitati ilegale, sau care promoveaza discriminarea pe baza de rasa, religie, sex, origine nationala, dizabilitati fizice sau varsta;
  • nu trebuie sa contina imagini de nici un fel, si in mod special sa nu contina imagini cu minori (cu varsta sub 18 ani) sau referiri la minori;
  • nu trebuie sa contina referinte catre o persoana necunoscuta sau un alt participant in Campanie, grup sau institutie publica, prieteni / familie, care nu si-au dat acordul pentru asa ceva;
  • nu trebuie sa fie legate de alte brand-uri, nume, logo-uri sau marci comerciale, cu exceptia marcii Ursus, nu trebuie sa afecteze marca sau imaginea Ursus, sa denigreze marca sau imaginea Ursus, sau sa transmita un mesaj necorespunzator cu imaginea marcii Ursus;
  • nu trebuie sa contina amenintari catre orice terta persoana, loc, afacere sau grup, nu trebuie sa lezeze intimitatea, dreptul la viata si/sau alte drepturi ale oricarei terte persoane, firme sau entitati si nu trebuie sa incalce in niciun alt mod legile si reglementarile aplicabile etc.

 

In toate aceste cazuri, comentariile/e publicate vor fi sterse si nu vor fi luate in considerare in campanie.

 

 

4.6. Prin înscrierea la concurs, persoana garantează că are vârsta minimă împlinită de 18 ani. Un participant poate fi descalificat în orice moment dacă organizatorul observă orice fel de comportament considerat nepotrivit cu concursul și prezentul regulament. Organizatorul consideră înscrierea inconcurs ca o acceptare implicită a acestui regulament și consideră orice date cu privire la participant adevărate și corecte, sub rezerva si fara a afecta drepturile Organizatorului descrise mai sus.

 

4.7.În cazul descoperirii oricăror neconcordanțe referitoare la cele de mai sus, organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida inscrierea acelui participant. 4.8. Participarea nu este conditionata de nicio cheltuiala directa sau indirecta pentru Participanti.

 

4.9. Un participant se poate inscrie in campanie o singura data, iar orice alta inscriere, facuta de pe acelasi cont sau de pe un alt cont de Facebook care apartine aceluiasi participant, va fi automat exclusa din tragerea la sorti..

4.10. Un participant, identificat cu aceleasi date personale, poate castiga un singur premiu, pe toata durata campaniei.

 

 

 

SECŢIUNEA 5. DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORULUI

5.1. La finalul concursului vor fi desemnați 5 câștigători , prin tragere la sorți,organizata cu ajutorul unui program cu distributie aleatorie(respectiv prin mijloace electronice fără intervenție umană) si cate 3 rezerve pentru fiecare castigator.

5.2. Rezultatul tragerii la sorți va fi postat pe pagina oficială de Facebook Zilele Clujului ( https://www.facebook.com/ZileleClujului) si pe website-ul www.ursus.ro/regulamente, Pentru a putea fi validati si a putea intra in posesia premiului, castigatorii vor fi contactati individual de catre Organizator, printr-un mesaj de raspuns (reply) la postarea cu care s-au inscris in Campanie si vor fi etichetati (in masura in care aceasta functie de Facebook este activa).

5.3. Dupa contactarea prin mesajul de raspuns, potentialului castigator i se va solicita sa transmita data nasterii, pentru a putea verifica daca la data inscrierii avea varsta implinita de 18 ani. In cazul indeplinirii acestei conditii, potentialului castigator i se va solicita sa trimita in termen de 72 de ore urmatoarele date: numarul de telefon la care poate fi apelat in vederea validarii, nume si prenume, adresa de e-mail pentru livrarea premiului. In cazul in care potentialul castigator nu avea implinita varsta de 18 ani la data inscrierii acesta va fi invalidat si se va apela la rezerve, in ordinea extragerii lor.

5.4. Potentialii castigatori vor raspunde printr-un mesaj privat Paginii de Facebook Zilele Clujului, in maximum 72 ore de la primirea mesajului privat initial si vor transmite informatiile necesare. In cazul in care castigatorul nu comunica toate datele solicitate in timpul/termenul prevazut de regulament (72 de ore de la primirea mesajului privat), Organizatorul va apela la rezerve. Procedura de anuntare și validare a rezervelor va fi identica cu procedura de validare a castigatorilor.

5.5. Potentialii castigatori vor fi apelati de un reprezentant al Organizatorului in termen de maximum 3 (trei) zile lucratoare de la data furnizarii numarului de telefon, in cazul in care va lipsi una din informatiile necesare. In cazul in care un Participant extras ca potential castigator nu furnizeaza un numar de telefon valid pe care sa poata fi apelat sau nu raspunde la apelurile initiate de Organizator, acesta va fi invalidat si se va apela la rezerve, in ordinea extragerii lor. Fiecare potential castigator va fi apelat de maximum 3 (trei) ori, in intervale orare diferite, pe parcursul a 2 zile lucratoare consecutive.

5.6. In cadrul apelului, Potentialului Castigator i se va solicita sa declare urmatoarele informatii: nume, prenume, nume utilizator (alias de Facebook), data nasterii (pentru verificarea conditiei de varsta necesara inscrierii in Concurs), si adresa de e-mail pentru livrarea premiului.

 

5.7. In cazul in care un potential castigator refuza premiul acordat, acestuia i se va solicita sa transmita aceasta decizie si printr-un mesaj privat catre pagina de Facebook a Organizatorului, https://www.facebook.com/ZileleClujului)

 

5.8. In cazul in care un potential castigator refuza prezentarea datelor solicitate, aceasta nu va fi validat in calitate de castigator.

 

5.9. In acest caz sau, daca din motive independente de vointa Organizatorului, acesta nu poate lua legatura cu Participantulselectat ca potential castigator, in termenele stabilite in prezentul Regulament sau nu este validat din cauza nerespectarii a cel putin uneia dintre prevederile prezentului Regulament Oficial al Concursului, se apeleaza la rezerve in ordinea selectarii acestora. Pentru rezerve se aplica acelasi procedeu de validare pentru a fi desemnati castigatorii..

 

5.10.Datele furnizate de participanti trebuie sa fie corecte si conforme cu realitatea si sa poata fi verificate si confirmate prin actul de identitate oricand, la solicitarea Organizatorului.

 

SECŢIUNEA 6. PREMIILE CONCURSULUI

6.1. Premiile concursului constau în 5 tururi premium, ghidate, la Fabrica de bere Ursus din Cluj. 25 persoane (5 câștigători x 5 prieteni/câștigător) vor participa la tur. Durata unui tur premium ghidat este de 2h30min.

6.2. Tururile premium ghidate se vor desfășura pana ladata de 30 iunie 2024, inclusiv. Câștigătorii vor stabili, împreună cu Organizatorul concursului (Primăria municipiului Cluj-Napoca) si partenerul ce pune la dispozitie premiile (Ursus Breweries) zilele & intervalele orare în care se organizeaza tururile premium ghidate.

6.3. In acest sens, Organizatorul va comunica catre castigatori numarul de contact al Partenerului, iar castigatorii vor contacta Partenerul pentru a programa turul premium ghidat pana la data de 30 iunie 2024, inclusiv.

6.4. Organizatorul va transmite de indata Partenerului datele de identificare ale castigatorilor (nume, prenume, data nasterii, numarul de telefon si adresa de e-mail), iar Partenerul are dreptul de a solicita confirmarea acestor date cand este contactat de castigatori.

6.5. Organizatorul si Partenerul nu sunt responsabili de situatia in care castigatorii nu programeaza si/sau nu se prezinta pentru desfasurarea turului premium ghidat pana pe data de 30 iunie, inclusiv. In acest caz, castigatorii nu au dreptul sa beneficieze de premiu in alt interval.

 

 

 

 

Nr. Crt.

 

 

Descriere produs

Valoare  neta comerciala unitara LEI, TVA inclus

 

Cantitate (buc)

Valoare  neta comerciala totala – LEI, TVA inclus
1 Tur Premium Fabrica de bere Cluj 120 lei 5 600 lei

 

Valoarea netă comercială totală a produselor oferite în cadrul campaniei este de 600 lei, preţ cu TVA inclus.

 

6.6. Participanții nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani a premiilor.Nu există posibilitatea ca premiul să fie schimbat cu un alt premiu sau contravaloarea în bani.

 

 

 

SECTIUNEA 7. METODOLOGIA DE ACORDARE SI LIVRARE A PREMIILOR

7.1. Organizatorul va centraliza datele transmise de catre participantii care au fost extrasi castigatori: ID-ul /alias de Facebook, nume, prenume, numar de telefon, data nasterii, si adresa de e-mail pentru livrarea premiului. Reprezentantul Organizatorului ii va contacta prin apel telefonic la numarul de telefon transmis de fiecare potential castigator, in intervalul 09:00 – 20:00, in maxim 3 zile lucratoare de la data primirii informatiilor de la castigatori prin mesaj privat pe Pagina de Facebook Zilele Clujului.

 

 

7.2. Dupa validarea castigatorilor, Organizatorul va livra premiile prin e-mail, la adresa comunicata de catre fiecare castigator. Toate premiile vor fi livrate in maximum 10 zile de la finalizarea procesului de validare a castigatorilor.

 

 

7.3. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat sau gasit la adresa de e-mail transmisa, premiul nu va fi acordat si va ramane in proprietatea Organizatorului, iar acesta nu este obligat sa il retrimita catre castigator.

 

 

 

SECŢIUNEA 7. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE

 

6.1. Tuturor participanților le sunt garantate drepturile în conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) accesibil la următorul link: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679.

 

 

 

6.2. Toate informatiile referitoare la politica Co-Organizatorului in ceea ce priveste protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal se regasesc in Anexa 1 a prezentului Regulament Oficial.

 

 

 

SECŢIUNEA 8. DREPTURI DE AUTOR

8.1. Participantul este unic responsabil asupra oricăror consecinţe directe sau indirecte ce pot apărea ca urmare a postării unor imagini inadecvate sau cu drepturi de autor.

 

 

 

SECŢIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE

9.1. Ursus Breweries, în calitate de plătitor de venituri obținute de câștigători, va calcula, declara și plăti impozitul datorat pentru aceste venituri, în conformitate cu dispozițiile Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificările și completările ulterioare, dacă este cazul.Orice alte obligatii, de orice alta natura, in legatura cu premiile, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 

 

 

SECTIUNEA 10. INTRERUPEREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

10.1. Prezentul concurs va înceta de drept la data de 2 iunie 2024, ora 23:59

10.2. Prezenta Campanie poate înceta în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.

10.3. *Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră, confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.

10.4. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:

 

  1. a) avarierea sistemului informatic de alocare aleatorie a premiilor;
  2. b) tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  3. c) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
  4. d) eventualele situatii politice sau climatice care fac imposibila sau periculoasa acordarea premiilor (inclusiv dar fara a se limita la stare de razboi, lovituri de stat, revolte, cutremure, inundatii).

 

Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

10.5. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1634 Codul Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acesteia participanţilor la Concurs, în termen de 1 (una) zi lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 

 

SECTIUNEA 11. SESIZARI SI LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII. Eventualele litigii apărute între organizator şi participanţii la concurs se vor rezolva pe cale amiabilăsau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. In vederea sesizarilor de orice natura, Participantii la Campanie pot depune reclamatii in scris la adresa de e-mail: gorongabrielaestera@gmail.com, pana pe 02.07.2024.

11.1. Organizatorul si Partenerul nu îşi va asuma nicio răspundere cu privire la pretenţiile terţilor sau ale instituţiilor asupra premiilor câştigate de către participanţi.

11.2. Organizatorul nu îşi asumă nicio răspundere cu privire la nefuncţionarea reţelelor de telefonie fixă şi/sau mobilă sau a reţelelor de Internet.

11.3. Organizatorul nu îşi asumă nicio răspundere în cazul în care îi sunt comunicate informaţii false sau eronate. Organizatorul nu răspunde pentru eventuale disfuncţionalităţi în derularea concursului ca urmare a acţiunilor unor terţi cum ar fi: distribuitori de energie electrică, operatori, proprietari sau administratori ai reţelelor de telecomunicaţii sau alţii asemenea.

11.4. Organizatorul îşi rezervă dreptul unilateral de a descalifica un text/comentariu participant la concurs, daca va considera ca acesta este licenţios sau indecent.

11.5. Organizatorul îşi asumă responsabilitatea numai în ceea ce priveşte acordarea premiilor. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a şterge postări ce lezează imaginea Zilele Clujului sau a Partenerului sau a concurenţilor înscrişi, în mod direct sau prin asociere.

11.6. Organizatorul nu este răspunzător sub nicio formă pentru conţinutul generat şi pentru utilizatorii înscrisi în acest concurs, ori pentru consecinţele care decurg din acestă acţiune.

 

 

 

SECŢIUNEA 12. REGULI ŞI CONFLICTE 

12.1. In vederea sesizarilor de orice natura, Participantii la Campanie pot depune reclamatii in scris printr-un mesaj privat pe Pagina de Facebook Zilele Clujului: in termen de maxim 30 zile de la data finalizarii campaniei.Orice contestare, de orice tip, a acestor reguli sau a concursului va fi soluţionată doar de către organizatorii Zilelor Clujului.

12.2. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat si autentificat in prezenta unui Notar Public intr-un exemplar original si mai multe copii duplicat.

 

ANEXA 1

 

PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

 

 

REGULAMENT CAMPANIE FACEBOOK

 

CONCURS: ZILELE CLUJULUI & URSUS ITI PROPUN O VIZITA LA FABRICA DE BERE URSUS

 

PERIOADA 28.05.2024, orele 18:00 -02.06.2024, orele 23:59

 

 

 

 

 

  • Prezenta sectiune expune modul in care Ursus Breweries SA prelucreaza datele personale ale participantelor la Campanie.

 

 

 

  • In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi prelucrate de catre: Ursus Breweries S.A. („Co-Organizatorul”), persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Sos. Pipera nr.43, Corp A, et.2, B, Sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20456/2005, RO199095, in calitate de operator.

 

 

 

  • Urmatoarele date personale vor fi colectate pe durata Campaniei promotionale:

 

  • pentru participante: ID-ul/alias-ul de Instagram, comentariul la postarea de concurs/postarea, alte informatii cu privire la comentariul de concurs (data postarii, ora postarii). Scopurile colectarii si prelucrarii bazei de date sunt: inscrierea in campanie, desemnarea castigatoarelor campaniei, alocarea premiilor. Aceste date sunt prelucrate in vederea selectionarii castigatoarelor campaniei.
  • pentru castigatori: nume si prenume, alias-ul de Facebook, comentariul la postarea Campaniei, alte informatii cu privire la comentariul de concurs (data postarii/ ora postarii), numar de telefon, data nasterii, adresa de e-mail. Aceste date sunt prelucrate in vederea acordarii si livrarii premiului si a indeplinirii obligatiilor financiar-contabile ale operatorului si alte altor obligatii legale ale operatorului legate de organizarea concursurilor.

 

 

 

Datele referitoare la castigatori sunt stocate timp de 7 ani,  calculati incepand cu anul urmator desfasurarii campaniei.

 

(d) Pentru participanti se prelucreaza, prin intermediul site-ului, o serie de date aditionale prin intermediul cookie-urilor, pe baza carora se inregistreaza si contorizeaza interactiunile fiecarui participant cu site-ul www.ursus.ro  si supusa unei note de informare distincte disponibile in site.

 

 

 

  • Datele sunt furnizate in mod direct de participante. Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea inscrierii la campania promotionala si/sau de intrare in posesia premiului.

 

 

 

  • Temeiul prelucrarii

 

Operatorul prelucreaza datele castigatorilor, in temeiul executarii contractului reprezentat de regulamentul campaniei, pe durata desfasurarii campaniei promotionale, iar ale castigatorilor si in temeiul legii, avand in vedere obligatiile sale pentru indeplinirea prevederilor legale fiscale si ale celor legate de organizarea concursurilor.

 

 

 

1.6 Destinatarii datelor prelucrate

 

 

 

  • Ursus Breweries mai poate dezvalui datele (in masura strict necesara) catre alti imputerniciti care furnizeaza servicii catre Ursus. Aceasta dezvaluire are loc numai in masura  necesara si cu instructiuni clare. Datele nu pot fi folosite de imputerniciti pentru niciun alt scop (in special pentru scopuri proprii de marketing ale imputernicitilor). Furnizorii de servicii Ursus sunt obligati contractual sa pastreze confidentialitatea si sa asigure securitatea datelor primite de la Ursus.

 

 

 

  • Datele mai pot de asemenea sa fie dezvaluite catre societati din acelasi grup in masura in care acest lucru este necesar pentru stocarea datelor, analiza performantei si imbunatatirea produselor si serviciilor, fara ca acest lucru sa determine un transfer in afara Zonei Economice Europene (ZEE). In acest scop societatile din grupul Asahi Beer (din care Ursus Breweries SA face parte) au incheiat un acord intragrup de prelucrare de date.

 

 

 

  • In afara celor de mai sus datele personale ale participantelor pot fi dezvaluite autoritatilor publice sau instantelor de judecata, daca acest lucru este cerut de lege (de exemplu, raportari de premii). De asemenea, in temeiul obligatiei legale anumite date sunt facute publice, dupa cum este explicat mai sus.

 

 

 

  • Datele colectate nu sunt dezvaluite altor entitati.

 

 

 

  • Datele participantilor nu sunt folosite pentru a lua decizii automate despre ei.

 

 

 

1.7. Participantii la campanie au anumite drepturi in legatura cu prelucrarea datelor personale:

 

  • Acolo unde prelucrarea este bazata pe consimtamantul participantei, cum este cazul comunicarilor comerciale, aveti dreptul de a va retrage consimtamantul la orice moment, fara a afecta legalitatea prelucrarii anterioare.
  • Dreptul de acces: puteti cere informatii despre datele personale pe care le detinem despre dvs, inclusiv informatii despre categoriile de date cu caracter personal pe care le avem in posesia sau controlul nostru, scopul in care sunt prelucrate, sursa in cazul in care nu le-am obtinut direct, categorii de destinatari daca este cazul. Puteti obtine de la noi o copie gratuita a datelor personale pe care le detinem despre dumneavoastra. Daca solicitati mai multe copii ale datelor dumneavoastra personale, va putem percepe o taxa rezonabila bazata pe costurile administrative. Aveti dreptul la informare privind masurile noastre de protectie pentru transferul datelor dumneavoastra personale intr-o tara din afara UE si ZEE daca ne solicitati sa confirmam daca prelucram sau nu datele dumneavoastra personale, iar noi transferam datele dumneavoastra personale intr-o tara din afara UE si ZEE;
  • Dreptul la rectificare: Puteti obtine rectificarea datelor personale referitoare la dvs, prin cerere adresata la datele de contact mentionate mai jos;
  • Dreptul la restrictionare: Puteti obtine din partea noastra restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra personale, in cazul in care:
  • contestati corectitudinea datelor dumneavoastra personale, pentru perioada de care avem nevoie pentru a verifica corectitudinea,
  • prelucrarea este nelegala daca solicitati restrictionarea prelucrarii in locul stergerii datelor dumneavoastra personale,
  • nu mai avem nevoie de datele dumneavoastra personale, dar dumneavoastra le solicitati pentru stabilirea, exercitarea sau apararea pretentiilor legale, sau
  • aveti obiectii legate de prelucrare in timp ce noi verificam daca motivele noastre intemeiate prevaleaza.

 

(e) Dreptul la portabilitate: aveti dreptul de a primi datele dumneavoastra personale pe care ni le-ati furnizat, iar in cazul in care este fezabil din punct de vedere tehnic, sa solicitati ca noi sa transmitem datele dumneavoastra personale (pe care ni le-ati furnizat) unei alte organizatii.

 

Aceste doua drepturi sunt drepturi pe care le aveti daca, in mod cumulativ:

 

  • Va prelucram datele personale cu mijloace automate;
  • Ne bazam, in prelucrarea datelor dumneavoastra personale, pe consimtamantul dumneavoastra sau prelucrarea de catre noi a datelor dumneavoastra personale este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract la care sunteti parte;
  • datele dumneavoastra personale ne sunt furnizate de dumneavoastra, si
  • transmiterea datelor dumneavoastra personale nu are un efect negativ asupra drepturilor si libertatilor altor persoane.

 

Aveti dreptul sa primiti datele dumneavoastra personale intr-un format structurat, folosit in mod curent si care poate fi citit automat.

 

Dreptul dumneavoastra de a primi datele dumneavoastra personale nu trebuie sa aiba un efect negativ asupra drepturilor si libertatilor altor persoane. Acest lucru s-ar putea intampla daca o transmitere a datelor dumneavoastra personale unei alte organizatii implica, de asemenea, transmiterea datelor personale altor persoane (care nu isi dau consimtamantul pentru acest transfer).

 

Dreptul ca datele dumneavoastra personale sa fie transmise de catre noi unei alte organizatii este un drept pe care il aveti daca aceasta transmitere este fezabila din punct de vedere tehnic.

 

  • Dreptul la stergere: Aveti dreptul sa solicitati sa stergem datele personale pe care le prelucram despre dumneavoastra. Trebuie sa ne conformam acestei cereri daca prelucram datele dumneavoastra personale, cu exceptia cazului in care datele sunt necesare:
  • pentru exercitarea dreptului la libertatea de expresie si informare;
  • pentru a ne conforma unei obligatii legale pe care o avem;
  • in scopuri de arhivare in interes public, stiintific sau pentru studii istorice sau in scopuri statistice; sau
  • pentru a determina, exercita sau apara pretentii legale.
  • Dreptul la obiectie: Puteti obiecta in orice moment la prelucrarea datelor dumneavoastra personale din motive legate de situatia dumneavoastra particulara, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul dumneavoastra ci pe interesele noastre legitime sau pe cele ale unei terte parti. In acest caz nu vom mai prelucra datele dumneavoastra personale, cu exceptia cazului in care (i) putem dovedi motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dumneavoastra sau (ii) sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Daca obiectati la prelucrare, va rugam sa specificati daca doriti, de asemenea, ca datele dumneavoastra personale sa fie sterse, in caz contrar noi doar le vom restrictiona.

 

Puteti obiecta intotdeauna la prelucrarea datelor dumneavoastra personale in scop de marketing direct intemeiat pe interesul nostru legitim, oricare ar fi motivul dumneavoastra. Daca marketingul s-a bazat pe consimtamantul dumneavoastra, va puteti retrage consimtamantul.

 

  • Dreptul de a depune o plangere: In cazul in care considerati ca a avut loc o incalcare a reglementarilor aplicabile protectiei datelor personale sau nu sunteti multumit(a) de raspunsul primit, puteti depune o plangere la Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal:

 

Nume: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

 

Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania

 

Telefon: +40.318.059.211

 

+40.318.059.212

 

Fax: +40.318.059.602

 

Email: anspdcp@dataprotection.ro

 

 

 

Va rugam sa retineti:

 

  • Perioada de timp: perioada de raspuns este de 30 de zile si poate fi prelungita din cauza unor motive specifice legate de dreptul legal specific sau de complexitatea cererii dumneavoastra. In orice caz, daca aceasta perioada este prelungita, va vom informa in privinta termenului de prelungire si a motivelor care au dus la aceasta prelungire.
  • Restrictionarea accesului: In anumite situatii, s-ar putea sa nu va putem acorda accesul la toate sau o parte a datelor dumneavoastra personale din cauza unor restrictii legale. Daca va refuzam cererea de acces, va vom comunica motivul acestui refuz.
  • Imposibilitatea identificarii: In anumite cazuri, s-ar putea sa nu va putem identifica datele personale din cauza elementelor de identificare pe care ni le furnizati in cerere. In astfel de cazuri, daca nu va putem identifica drept persoana vizata, nu putem da curs cererii dumneavoastra in conformitate cu aceasta sectiune, cu exceptia cazului in care ne oferiti informatii suplimentare care sa ne permita sa va identificam. Va vom informa si va vom da posibilitatea de a ne oferi astfel de detalii suplimentare.

 

 

 

1.8 Aceste drepturi pot fi exercitate la cererea participantilor, adresata in scris, la urmatoarele coordonate: Ursus Breweries S.A., Sos. Pipera nr. 43, corp A, etaj 2, sector 2, Bucuresti, email: privacy@asahibeer.ro.

 

Operatorul va raspunde in cadrul termenului prevazut de lege, putand inclusiv sa solicite prezentarea dovezilor cu privire la identitatea solicitantului.

 

 

 

1.9 Prezentul regulament a fost încheiat astăzi, 28 mai, în prezența ambelor părți implicate în organizarea concursului „ZILELE CLUJULUI & URSUS ITI PROPUN O VIZITA LA FABRICA DE BERE URSUS”.

 

 

 

Ursus Breweries S.A.                                                                             Municipiul Cluj-Napoca

 

PARTENERI OFICIALI

PARTENERI PRINCIPALI

PARTENERI